Webber Lady

Webber Lady (Lady)
 
Ras: Irländsk sportponny.
Färg: Brun.
Född: 2002.
Mor: Okänd.
Far: Okänd.
 
Lady är ett sto med ett hjärta av guld. Hon är helt underbar o all hantering så som lasta, duscha och sko. Men hon kan vara lite krånglig att rida.
Hon är väldigt pigg. I hoppningen så kan hon bli het. Det hösta jag hoppat med henne är ca 1,20m. 
Det bästa med Lady är att hon allttid försöker komma över ett hinder hur dåligt det än går framför eller hur läskigt hindret än är. 
 
Lady är ´rädd´ för allt allt möjligt när jag rider ut, ena dagen kanske gon är rädd för DEN stubben men nästa dag så kan hon gå förbi där utan att ens märka av den. Jag tror/vet att hon bara fjantar sej. 
 
Här får ni en film från vår första vinst:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback