Grymma hästar!

Idag så har jag ridit både Blettur och Lakkris i ca 45 min var på banan. Jag red båda två barbacka. Med Blettur var det lösgörande övningar, lite galopp och trav och mycket skritt som gällde.
Angelica och jag byggde en hoppbana tidigare på förmiddagen med 6 hinder som vi ska hoppa med våra hästar i morgon, så jag kunde inte låta bli att ta några skutt med Blettur. ;)
Med Lakkris så var det mycket lösgörande i början av ridpasset ( kanelbullen och annat) och sen så hoppade jag banan med honom. Han tyckte att det var superkul! Öronen framåt hela tiden. Sen på slutet så töltade jag runt lite. Det gick faktiskt jättebra! Bästa ridpasset med honom på länge. Han var lätt i framdelen och han fick ganska bra bjudning när jag var bestämd och sa till honom.
 
 
Har hört att man blir som man umgås..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback