Mitt rum

Idag så vaknade jag hemma hos Cornelia. 
Som Cornelia skrev så har vi byggt en liten hoppbana på hennes gräsbana. Tycker att den blev ganska bra. Vi ska testa den imorgon. 
Lady fick vila idag, mamma var dit och fixade stallet medan jag var hos Cornelia. 
 
När jag kom hem från Cornelia så var det första jag gjorde att städa rummet, det behövdes verkligen. Jag vill verkligen kunna hålla ordning i mitt nytapetserade rum men det går bara inte. Varje dag är det en hög med kläder på golvet :/ 
Bilder på mitt nystädade rum: 
Har nyss kollat klart på one tree hill säsong 6, så nu har jag bara 3 säsonger kvar. Vill inte att det ska ta slut! One tree hill är den absolut bästa serien jag sett, tipsar verkligen om den serien :)
Nu ska jag börja kolla på säsong 7 sen ska jag sova, godnatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback