ÄNTLIGEN HEMMA!

Är äntligen hemma från skolan och stallet. 
 
Som Cornelia skrev så fick vi vänta på bussen i eveigheter. Skolan sa att dom hade beställt en buss som skulle komma 13.00. När det gått 20 minuter så ringde vi till xtrafik och fråga om det kommer en buss, de sa att det inte var någon buss beställd så vi fick vänta på 'vanliga' bussen. 
 
Efter skolan så gick jag till mormor o morfar och åt lite mellis sen så skjutsade morfar mej till stallet. 
Jag red Lady lite på banan. Vi travade först över två travbommar, vilket gick bra. Lady var lite slängig i huvudet . 
Sen så hoppade jag av och tog bort den ena bommen så att jag bara hade en kvar som jag galopperade över i en åttvolt. I vänster varv så slappnade Lady av och sänkte huvudet men i höger så var hon svår att ställa inåt och så hade hon huvudet uppe i luften....
Är ändå nöjd över henne idag :) 
 
Nu ska jag kolla något One Tree Hill avsnitt och bara ta det lugnt :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback