Träning ikväll :D

Kom nyss hem från skolan, denna dag har varit rätt okej än så länge. Ikväll ska jag på dressyrträning för sussie. Jag har inte tränat för henne på ett tag. Hoppas Lady visar för sussie hur bråkig hon är så att någon får se och ge tips på vad jag ska göra. Men samtidigt hoppas jag att ho sköter sej fint. 
 
Igår så hann jag knappt blogga, efter skolan gick jag till mormor o morfar och var där tills mamma kom. Morfar fyllde 75 år igår :) Mycket tårta blev de ;) 
Måste pugga innan jag ska på träning så måste börja nu, SES! :D

Kommentarer
Postat av: Theresia - häst & foto

Jättefin blogg, och gillar header mycket! :D

Skulle betyda så mycket om du gick in här --> http://theresiasandahl.blogg.se/2013/january/onskeinlagg.html#comment och skrev en kommentar om vad du ösnkar jag ska skriva om! :D

2013-01-15 @ 18:44:34
URL: http://theresiasandahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback