Ridningen

Idag red jag ut men inte samma väg som jag tagit på sistonde. Lady skötte sej oförväntat bra! :D 
Hon krångla en gång o då stegrade hon bara 2 gånger sen gick hon vidare utan problem! 
På vägen hem var hon väldigt lugn, hon försökte inte dra iväg. 
Fast att jag svängde av o red hem o tog nått att äta för att jag var DÖ hungrig så skötte hon sej fint. 
Efter att jag ridit ut en kort sväng så red jag ner till banan men den var jättehård och gropig så där blev de bara skritt. 
Idag är jag sjukt nöjd över min ponny! :') 
 

Kommentarer
Postat av: Moster

När din ponny är bråkig/fjantig får du tänka på de här gångerna som du verkligen är sjukt nöjd över Lady..... Kanske känns lite bättre då. Kram från Moster

2013-01-13 @ 14:01:18
Postat av: Moster

När din ponny är bråkig/fjantig får du tänka på de här gångerna som du verkligen är sjukt nöjd över Lady..... Kanske känns lite bättre då. Kram från Moster

2013-01-13 @ 14:01:51

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback