Min dag i text och bilder !

 
Idag kom maja vid kolckan 10. Det första vi gjorde var att ta en promenad på åkrarna med Hedda (min hund). Hon sprang runt och busade och var helt GALEN!
Sedan så gick vi ner till hästarna. Jag red Blettur och Maja fotade oss. Ridpasset gick jätte bra! Vi tränade på att ta av och på grimman och att sadla på och av. Han var jätte duktig!
Efter vi ridit så tog vi skotern och åkte en sväng. Vi tog med oss en liten mat-säck som vi käkade på åkern. Efter skoterturen gjorde vi lite allt möjligt..
Vid klockan 5 så åkte Maja hem för att hon skulle på fotbollsträning.Och nu så sitter jag här och snackar skype med Angelica och skriver detta inlägg.
Det har varit en riktig toppen dag idag! 
  
 
 
Lite bilder från idag... 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback