Dagen..

I dag så gick jag upp vi tio tiden.Man måste ju börja ställa om sig till skolan.
Sedan åkte mamma, pappa och jag iväg och hämmtade lite hö.            
sen när vi kom hem så gick jag och pappa ut för att bygga lite på stallet. Det börjar se ut som ett stall nu faktiskt ;) Riktigt snyggt blir det! Lägger upp lite bilder på det sen.
Efter det så gick jag och mamma ner till hästarna.. Jag red och longerand Blettur och mamma longerade och tränade lite annat från marken med Lakkris.Det var så isigt så jag red bara en jätte liten stund.
Blettur tyckte att det var super kul att bli longerad! Det ska jag nog göra lite oftare med honom.
Lite senare vid typ halv 6 så åkte vi till farmor och åt lite tårta och jag lekte lite med mina små kusiner.
När vi kom hem så tog jag och pappa skotern och åkte en sväng. Vi var kanske ute och körde i 1 timme..
Nu ska jag gå och dricka lite te och sedan blir det nog sängen. NattiNatt :)
 
// Cornelia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback