Jag lever!

Hej, sorry för dålig uppdatering, skäms på dig Cornelia. Men har haft så sjukt mycket prov i skolan så har  helt enkelt inte hunnit med. Men nu blir det ändring på det.Sitter i skolan nu och har snart matte prov...Önska mig lycka till.Det lär jag behöva ;) Red lektion igår. Gick super bra! Blettur var lagomt pigg och han skötte sig fin fint! Vi tränade på höger galoppen. Han har svårt för att hålla den. Han har lite dåligt med muskler, än så länge ;) Sen så fick vi trava,trava och trava runt i en volt. Han gick jättefint ställd. Och så fick jag några övinigar som jag ska träna på till nästa gång. Börjar känna mig riktigt taggade till sommaren! Vill så gärna vara med på en klubbtävling i dressyr med han! Nu blire prov.. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Red&Yellow

Hej! Skulle vara sjukt snällt om du kikade in på våran blogg! www.redandyellow.blogg.se

2013-03-28 @ 20:40:28
URL: http://www.redandyellow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback