Dagen i stora drag

 
Hade som sagt prao på Årsunda förskola idag. Det var helt okej. Lite drygt med ungar som skriker när man har ont i huvve, men det gick bra. 
Jag slutade klockan två, så promenerade jag hem till mormor och morfar och åt vofflor, mums. Pappa kom och hämtade mej ganska med en gång för att vi hade tid klockan 3 på hälsocentralen. Jag kollade nämligen varför jag har så ont i huvve. De hittade inget fel, men troligen är det spänningshuvudvärk från förskylningen, har ju varit förskyld i tre veckor. Om det inte blir bättre ska vi åka in o ta några prover. 
 
När jag kom hem så var det stallet som stod på tur. Eftersom Lady ska träna nu både tisdag och onsdag så promenerade jag bara med henne en sväng. Hon var väldigt lugn, gick med huvudet långt ner previd mej. Hon har nog aldrig varit så lugn när jag gått med henne på vägen. 
 
Nu ska jag äta och kolla på Vampire Diaries! :D 
 
Vet inte varför bilden blir upponer menmen, ni får iaf en bild från våran promenix ;) 
 

Kommentarer
Postat av: Alva

Hej! :) Fin blogg :) Allt bra med dig?
Kika gärna in på min blogg och skriv vad du tycker!
Kram

2013-03-26 @ 15:21:01
URL: http://alvac.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback