Tävlingen + annat

 
Är sjukt nöjd över tävlingen, Lady skötte sej super! 
I LC så rev vi tyvärr hinder nr 2 men skit samma hon kändes så fin :') Riktigt taggad var hon!
 
I LB:n så var hon lite trögare, tror hon blev för kall emellan så att hon blivit lite stel :/ 
Dock så hoppade hon minst lika bra. Vi klarade fas 1 &2, men eftersom hon inte hade lika mycket fart så fick vi inte världens bäst tid men blev placerad på en 5e plats, så jag kan ju inte klaga för mycket. Det märks att hon vill över alla hinder, hon är helt klart en riktig tävlingsponny. 
 
Innan vi åkte hem så köpte jag detta hur snygga schabrak! love it!
Direkt när vi kom hem så åkte vi till min kusin som fyller 15 år idag. Vi kom nyss hem därifrån,varit borta hela dagen. En aning trött nu....
Godnatt! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback