Jobbig morgon

Imorse red jag med Lisa, gick upp 6.50 för att vara i stallet 7.10. 
Vi red en runda på 2 timmar i snö/regn, kände seriöst inte mina händer de sista kilometrarna. 
Lady skötte sej bra, som hon alltid gör med sällskap. Det var bara en gång i slutet som hon flög fram några steg i galopp för att hon blev rädd för någonting. 
Vi var tillbaka i stallet kvart i 10, som tur var hade Ingalill mockat så då slapp jag göra det :D men fixade maten och hö sen cyklade jag fort hem.
 
När jag kom hem la jag mej under täcket o kollade ett avsnitt av Vampire Diaries, sen somnade jag i några minuter.  Har inte gjort nå annat vettigt än så länge, men MÅSTE städa rummet :( 
 
Imorgon har jag tävling i Söderhamn, långt bort :( 
Måste gå upp tidigare än vad jag gjorde idag. Fixade nyss mina stövlar så de är klart iaf, sen ska jag fixa klart resten så att jag slipper fixa det imorgon bitti.
Nu ska jag städa mitt rum och garderob, före och efter bilder kommer förhoppningsvis!
Min bloggkompis är väldigt dålig på att uppdatera, det är jag som hållt igång bloggen de senaste dagarna. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback