Igen tid för bloggning

Dagen har varit full av aktiviteter. 
Jag och Cornelia vaknade vid 11. Hon hade lektion klockan ett som jag var med o kollade på. Det gick bra, dom var jätteduktiga! Men det var jätte sloigt och varmt få han blev trött ganska fort.. 
Dem tränade på gallopen, för han är jättesvar i höger sidan. Och lite annat som jag inte orkar skriva om just nu..
 
Efter det så åkte vi skoter! :D
Det var kul, men vi hade jättelite bensin så det blev inte så länge....
Har filmat när vi åkte men hittar inte filmerna när jag kopplar in mobilen i datorn -.-
 
Sen när jag kom hem till mej så gick jag till stallet och red ut en sväng på Lady.
Åsa gick bredvid, det gick faktiskt ganska bra att rida ut :)
Lady var pigg men lyssnade när jag tog tillbaka henne. 
 
Nu sitter jag i sängen med Cornelia som ska sova här inatt! :D 
Imån så har vi tänkt att knäppa lite fina bilder och sen kl 2 så drar vi och shoppar! 
 
Här kommer en fin bild på min lilla ponny. 
Foto: Cornelia 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback