Här ska det stå en rubrik..

Idag har varit en ganska så chill dag. Skolan var helt okej, två timmars hål är aldrig fel. Fast hade ju varit bättre om vi hade kunna slutat två timmar tidigare. 
Efter skolan så drog jag iväg till stallet. Gjorde klart allt i stallet samt gick en promenad med Lady på ca 50 minuter. 
Jag skulle egentligen behöva plugga lite nu men pallar inte.....NO prov på fredag. Kan typ inget om syror och baser så det kommer inte gå bra. 
Ska sova hos mormor och morfar idag, som nästan alla andra måndagar. Måste sova där för att Åsa börjar tidigt och Micke jobbar förmiddag så han börjar supertidigt.
Måste packa nu, ska vara där innan 20.00.
 
Jag känner att det börjar bli väldigt dålig update. Jag tycker att det är så tråkigt att blogga på den här bloggen när det bara är jag som bloggar. Senaste inlägget Cornelia gjorde var för ca en vecka sedan. Vi får se om jag börjar blogga på min egna blogg igen, känns nästan som att jag kommer göra det. Tråkigt men sant. 
My princess.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback