Dagen i hopp

Kom nyss in från promenad med mamma,pappa,Lakkris och Blettur :) Lakkris var ganska så busig, han sparkade bakut och stegrade nån gång.. Han har lite överskottsenergi just nu..
Och tidigare idag så va jag med Angelica. Hon kom när jag red på ridbanan, så hon red också lite på slutet. Vi hoppade Blettur lite. Det gick jättebra! Bästa gången hitills! Ett av hindren ca 50 cm och det andra var ca 40cm. Sen så tog jag av sadel och träns och red runt lite. Det gick bra, men han ville inte riktigt lyssna på mig när jag ville svänga ;) Travade han också så och då sprang han mot ett av hindren pch skuttade över. Älskar verkligen min häst!
Efter det så åkte vi lite skoter och madrass med pappa. Sen så gick vi ner till hästarna och byggde upp några hinder som jag och Angelica hoppade.Det var jätteskojj:D Och sen gick vi hem och grillade korv. Premiär grillning för i år ;) Och i morgon så kommer Angelica hit, och hon ska sova här. Kommer bli kul det!
 
Men nu så ska jag kolla vidare på lets dance.
 
Här kommer en bild från promenaden. ( lite suddig bild)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback