Glad påsk!

Imornse så var jag och min bror på åpskäggsjakt. Vi fick 3 påskägg var med siffrorna 1,2 och 3 på. Först öppnade jag säklart den de stod 1 på och i den fanns det en lapp som det stod leta efter tre lappar med en bokstav på i frådet. Hittade de två första med en gång men det tog ett tag för mej att hitta den sista. Sen i ägg två stod det att jag skulle hitta tre lappar med bokstav på i stora kontoret. Till sist i det sista ägget så stod det att jag skulle hitta tre lappar med bokstäver på i vedboden. Lapparna låg väldigt gömda....Alexander blev klar före mej med sitt uppdrag så han fick komma å hjälpa mej. 
När jag hittat alla nio lappar så skulle jag sätta ihop alla till ett ord, mitt ord blev pappasbil och Alexanders blev mammasbil. Inne i bilarna så hittade vi ett påskägg och ett paket. 
Jag fick ett par låga vita converse, vilket jag hade önskat mej :D
Alexander fick oxå ett par skor :) 
 
Har oxå hunnit varit till stallet och ridit Lady. Först longerade jag henne lite vilket gick bra. Sen så red jag barbacka, och det märks verkligen att jag fått mycket sämre balans nu när jag inte rider barbacka så ofta. 
Det gick inte så bra i början men i slutet blev hon mer avslappnad. Hon stegrade två gånger och försökte stegra fler gånger men jag hann hindra henne. 
Kommer förhoppningsvis en liten filmsnutt från idag senare :) 
 
Har nyss grillat hamburgare och nu ska jag duscha :) 
Mer update sen!

Kommentarer
Postat av: H A N N A ❤

Sv: ååh jag glömde... :( som du ser har jag precis gjort ett länkbyte.. Men skriver dig överst på "listan" med dem som jag gör länkbyten med! Så gör vi ett länkbyte inom några dagar :)

Svar: Okej, vad bra! :D
Angelica och Cornelia

2013-03-30 @ 15:17:02
URL: http://hannabieberandersson.blogg.se
Postat av: Emelie

Glad påsk!
Hoppas du har en bra dag! :)

2013-03-30 @ 15:52:15
URL: http://emelielinneass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback