Träningen

Skriver lite snabbt om träningen nu innan jag MÅSTE sova.
Träningen gick väl bra. I början så kändes hon väldigt stel, hon ville inte galoppera. Så fort jag bad om galopp så trök hon öronen bakåt. 
Efter ett tag så släppte allt, hon blev så mjuk och fin i kroppen. Vi tränade mest med övergångar idag. Min tränade räknade till ca 60 övergångar från galopp till trav sen orkade hon inte räkna mer, så mer än 60 blev det. 
Lady har mycket svårare att ställa utåt än inåt så det ska vi träna på till nästa gång, så fort banan har blivit lite torrare, när de nu kommer bli.
 
Imorgon så är det hoppträning, jag hoppas att hon kommer sköta sej bra fast att hon haft träning idag. Men det brukar hon göra :) 
 
Godnatt alla söta! 
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback