Tråkigaste dagen på lovet

Har suttit i en bild halva dagen känns det som. Var och hälsade på min gammelmorfar som bor ovanför sundsvall. Åkte bild i ca 7 timmar idag bara för att hälsa på gammelmorfar i en timme sen åka hem, det känndes lite onödigt att slösa bort en hel dag på det, menmen. På vägen hem så shoppade jag kläder på Birsta köpcentrum i Sundsvall. Jag shoppade 5 tröjor och ett par byxor, lägger upp bilder imorgon.
 
Mamma har gått en sväng med Lady när jag varit borta. Imorgon klockan 11 så ska Lady vaccineras, jag vet inte hur det blir med ridningen, vi får se hur jag gör. 
Nu ska jag ta o kolla Vampire Diaries sen sova! :)
 
Måste bara säga att statistiken har varit på topp i många dagar nu! :D Jättekul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback