Sorry

Sorry för den dåliga uppdateringen.. Han faktiskt inte alls hafft lust eller ork.
Skoldagen har varit helt vanlig och tråkig. Men nu är det bara 58 dagar kvar till sommarlovet. LÄNGTAR!
Sen när jag kom hem så gick jag ner till hästarna och hjälpte mamma och pappa att göra några gångar så vattnet i hagen kan rinna ner i diket.När vi gick hem igen så kom mina kusiner så vi gicck in och fikade lite. OCh nu så sitter jag här och slappar. Men måste börja plugga lite nu.. 
Har spanska prov i morgon.. och jag har typ inte pluggat nått alls. Inte bra Cornelia!
 
Jag var och handlade i lördags. Det blev ett nytt objekriv till kameran och en locktång. Bilder kommer lite senare ikväll. 
Ska försöka att blogga så ofta jag kan nu i fortsättningen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback