Träningen idag och igår

Träningen igår gick skalpligt. Lady sjkötte sej mycket bättre än vad jag trodde hon skulle göra. Vi körde nästan bara övergångar, men träningen är ju bara en halvtimme. 
 
Träningen idag gick såå jävla bra!!!!!
I början var hon lite smått dryg. Hon ville inte slappna av, hennes huvud var uppe i luften hela tiden. När vi hade börjat hoppa lugnade hon ner sej lite så då blev hon mer sammarbetsvillig. 
Vi körde lite gymnastikshoppning i början sen så övade vi på lite anridningar, för snart börjar ju tävlingarna :)
Hoppade nog 1.10-1.20 idag som högst. Det gick riktigt bra!
 
Första gången på flera veckor som jag verkligen är super nöjd över henne! :D 
Är så jävla glad (!) och trött :(
 
Imorn blir det bättre bloggning för då är det inte träning, nu ska jag sova :) 
Godnatt lovers and haters :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback