New in!

Idag gick jag upp klockan halv sju och fixade mig och stack sedan till skolan.. Dagen var ganska seg men rätt ok. Idrotten var ju skojj! :) Vi körde spökboll och någon slags staffet.
Det blev ingen ridning idag.. Istället så kom mamma efter skolan och så åkte vi och köpte lite smått och gott ;) 
 
 
Köpte bland annat dessa saker : Stigbyglar, turkos t-shirt, grå och svart stickat tröja och en khakigrön sjal.
 
Vad tycker ni om det jag köpte i dag? ;) Hiss/diss.. 
 
 
 
 
 
 
 
Sedan så gick jag och mamma till Espresso house och fikade lite. Vi fikade någon slags choklad mousse och så drack jag varm choklad och mamma kaffe. Det var super gott :D 
 
 
 
 
 
Och nu ska jag ta en kopp te och sedan gå och sova. Godnatt bloggen :*
 
Rekommenderar detta te. Älskar det! :D 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback