Skola imorgon..

Åkte inte och kollade på någon islandshästtävling idag.. För mamma hade ont i huvudet så hon kunde inte köra.
Men jag gick ner och red Blettur lite istället :) Red barabacka idag oxå. Det är ju så mysigt när det är kallt ute. Det var typ 16 - här idag .. Frös nästan tårna av mig! Blettur var som vanligt jätte snäll och duktig idag.
Efter ridpasset så tränade jag lite från marken med Lakkris. Har var duktig han med :) Sedan har jag inte gjort nått speciellt..
Och i morgon så blir det skolan .. .:/ INTE skojj! Menmen.. Får tänka på att det "bara" är 150 dagar kvar till sommarlov!
 
Och nu ska jag tar jag en dusch och kollar lite tv innan jag går och lägger mig. Godnatt då bloggen :*
 (En liten bild från idag ;) )
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback