Lite seg så där bara..

Pappa kom in till mej vid halv 10 för att jag måste börja vända tillbaka dygnet. Men jag låg kvar i sängen till kvart i elva, sen efter det har ag bara legat framför tevän.......är sviiin trött!
Pappa har åkt o hämtat bror från övernattning så när han kommer tillbaka ska jag vara klar uppe i stallet. 
Jag ade tänkt rida ut men inte samma väg denna gång, jag hade tänkt ta den vägen där hon inte stegrar lika mycket idag. Om det går bra så tror jag att jag rider ner till våran lilla bana och kör henne där om det inte är för hård mark förtås.
 
Nu måste jag till stallet för att hinna göra klart Lady till pappa kommer! 
Bild i repris!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback