Igår,Idag

I går så var ju Maja och jag på bio. Vi skulle ju se Sune i grekland, men det fanns inga platser kvar..
Så vi frågade om det gick någon annan film just då. Den enda var Hobbit i 3D. Så vi sa att vi ville se den istället.
När vi hade satt oss på våra platser så fick vi reda på att den var 2 h och 50 min! Ojojoj.. ;)
Om jag skulle betygsätta den så skulle den kanske få 3 av 5.. Så den var ju ganska bra endå.
 
Mitt nya schabrak har kommit de oxå. Blev jätte nöjd med det! Det var bara en sak som inte var så bra..
De hade stavat fel.. Så det står Lakkrits från Bolandet, men igentligen ska det ju stå Lakkris från Bolandet.
Och mitt namn står ju såklart på andra sidan de å!
Men vi ringde och sa att det var felstavat. Så de har skickat ett nytt nu ;)
Så nu har man två lika schabrak då! ;D En felstavad och en rättstavad..
 
 
(Blev lite dålig färg på bilden men det är mörkrött)
 
 
 
 
Men i  dag har jag inte gjort så mycket.. Jag har hjälpt pappa att bygga lite på stallet och så har jag följt med mamma till hennes kompis som oxå har islandshästar. Vi kollade lite på hennes stall och hästar. Sedan så fikade vi lite. Vi var där i ca 4 och en halv timme. Och nu ska jag gå och dricka lite te..
 
// Cornelia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback