God morgon

Idag kom pappa in i mitt rum vid 8-9 men kan fick vara in till mitt rum minst 20 gånger till. Jag vägra stiga upp. 
Tillslut 10.58 gick jag upp för att pappa tog mobilen så att jag skulle komma upp nån gång ;) 
 
Idag har jag tänkt träna lite från marken med Lady. Tror att jag först tar en promenad sen går jag ner till banan. Det ärv synd att vi inte har nå stengsel runt banan, skulle vilja släppa Lady lös :/ 
 
Om jag har tur så kanske någon kan hänga med o fota mej, pappa eller bror. Ja, vi får se om jag får med nån av dem. 
 
Lite senare ska jag göra några tidsinställda inlägg. De inläggen kommer komma ut när jag är i skolan. 
Känns ganska bra att alla andra skolan här omkring började idag/imorn men den skolan som jag ska börja i börjar inte förrän torsdag :D 
 
Nu ska jag dra till stallet, se you! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback