Dagen

Denna dag har varit tråkig. Kollat på tevä suttit vid datorn kollat på film på datorn, men jag har ridigt oxå :)
Pappa följde med mej ut en sväng när jag red idag. Lady stegrade inte en enda gång efter vägen, men där imot blev hon rädd för allt möjligt, hellre de iaf. 
Skrittade bara eftersom jag tränat tisdag och onsdag. Imorn tror jag att jag kör Lady på banan innan jag troligtvis åker till Cornelia.
Denna helg kommer bli awesome! 
Imorn så sover jag troligen hos Cornelia. På lördag är jag hos Cornelia först sedan åker vi hem till mej. Är hos mej tills vi åker o kollar på fotboll o stannar där till natten ;) 
Har inga bilder på denna datorn så det blir bara arkivbilder :/ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback