Bloggningen..

 
Hej alla bloggläsare!
Fick ont i huvudet när jag kom hem från skolan igår.. Så det blev inget bloggat..
Men idag har jag gått i skolan som vanligt. Och dagen var ganska jobbig och seg... Har bara gjort det vanliga så som matte, engelska, spanska osv.. Vill bara att det ska bli helg nu! Hinner typ aldrig blogga eller göra någonting när jag går i skolan hela dagarna.. och sen när man äntligen kommer hem så är det bara att börja med läxan.. :/ Längtar så sjukt mycket till sommarlovet! ♥ Menmen.. Det är bara att jobba på i 147 dagar till..
 
Men nu när jag kom hem så  fikade jag lite och sedan gick jag ut till hästarna och red Blettur en stund och vi tränade lite från marken oxå. Det var kul fast att det snöade så himla mycket. :)  Såg nog ut som en snögubbe när jag kom in..
I helgen ska jag iaf vara med Angelica. Tror att det blir att hon sover här oxå ;) Vi kommer nog att rida och greja lite. Och en sak jag vet att vi kommer göra är att svara på alla era frågor från frågestunden! :) Så fråga på detsista nu, och få en länk i menyn!
 
 
 
 
(Min söta galning som just nu hoppar upp i mitt knä)  
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback