Barbacka! :)

Har haft en skojjig dag idag jag! 
Idag kom Angelica hit vid ca 12 tiden och vi gjorde filmen - Veckans bloggvinnare -  Sedan så gick vi ner till hästarna för att fota och rida lite, och det var JÄTTE kallt ute! Men lite bilder blev det iaf.Några av dem finns ju i detta inlägg..
Efter att vi hade varit "modeller" så red vi honom lite barbacka :) Det gick jätte bra! Det var första gången jag galopperade honom barbacka :D Super kul var det!
Efter det så gick vi in och drack lite varm choklad och värmde oss lite. Sedan åkte vi på en liten skotertur med mamma. Och nu sitter jag här helt själv och skriver detta inlägg.
 
Och imorgon så blir det att åka på islandshäst KM och kolla på lite safttölt och galopprace ;). KulKul! :)
 
 
 
Några bilder från dagen.. 
 
 
 
 
 
 
(Cowgirl ;) 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Darksess

Vad mysigt! :D

2013-01-13 @ 17:40:21
URL: http://www.darksess.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback